A hansgrohe vállalati filozófiájának alapvető eleme az, hogy ügyfeleinknek mindenkor a legkiválóbb minőséget nyújtsuk. Ezért termékeinkre önkéntesen öt éves gyártói garanciát vállalunk a fogyasztók számára. A feltételek és a részletek az alábbi garanciális feltételekben találhatók.
5 éves gyártói garancia hansgrohe-termékekre
A hansgrohe gyártói garanciát vállal a hansgrohe-termékek fogyasztói számára a fogyasztót az értékesítővel szemben megillető törvényi garancia kiegészítéseként. A gyártói garancia a kötelező érvényű, törvényes felelősségi előírások sérelme nélkül érvényes, mint pl. a termékfelelősségi szabályok szerinti felelősség, szándékosság és súlyos gondatlanság esetében fennálló felelősség, a hansgrohe vagy közreműködői által okozott élet, testi épség vagy egészség megsértése miatti felelősség.
A gyártói garancia értelmében „fogyasztó” minden olyan természetes személy, aki a termék tulajdonosa, és nem azért szerezte be, hogy azt továbbértékesítse vagy üzleti vagy önálló szakmai tevékenysége keretében harmadik személynél felszerelje. „Első vásárló” az a fogyasztó, aki a terméket elsőként vásárolta meg a hansgrohe-től, egy kereskedőtől vagy egyéb olyan természetes vagy jogi személytől, aki a terméket üzleti vagy önálló foglalkozási tevékenységén belül továbbértékesíti vagy felszereli.
Olyan hansgrohe termékekre érvényes, amelyeket az első vásárlók 2010. 01. 01-jét követően vásároltak meg (vásárlási bizonylat):
A hansgrohe biztosítja a fogyasztóknak, hogy termékei anyag-, gyártási és tervezési hibáktól mentesek. Erre vonatkozóan mérvadó a gyártás időpontjában a tudomány és technika aktuális állása. A terméken már ebben az időpontban jelentkeznie kell a kárt okozó hibának. A következménykárokból vagy a termékfelelősségből fakadó megtérítési igények csak a kötelező érvényű törvényi előírások mértéke szerint állnak fenn.
a. Ez a garancia az első vásárló általi vásárlás dátumát követő 5 évig, azonban legfeljebb a gyártást követő 6 évig érvényes a hansgrohe b. pontban nem szereplő valamennyi termékére. A garancia időtartama nem hosszabbodik meg az ezen garancia keretében nyújtott szolgáltatások alapján, különösen akkor nem, ha kijavítás vagy csere történt. A garancia időtartama ezekben az esetekben sem kezdődik újra.
b. Olyan hansgrohe iBox Hub (cikksz. 25020190), RainButton (cikksz. 25010000 - 25019000, valamint 25010700 - 25019700) és Pontos Scout (cikksz. 15887000) termékekre érvényes, amelyeket az első vásárló 2020. 01. 01-jét követően vásárolt meg (vásárlást igazoló bizonylat). A hansgrohe a b. pont alá eső illetve ott felsorolt termékekre az első vásárló részére az első vásárló általi vásárlás dátumától számított 2 év, azonban legfeljebb a gyártástól számított 3 év garanciát vállal.
A garancia időtartama nem hosszabbodik meg az ezen garancia keretében nyújtott szolgáltatások alapján, különösen akkor nem, ha kijavítás vagy csere történt. A garancia időtartama ezekben az esetekben sem kezdődik újra.
Az ebből a garanciából származó jogokat a fogyasztó írásban benyújtott hibajelentéssel érvényesítheti a garanciális időn belül a hansgrohe céggel vagy azzal a kereskedővel szemben, akitől az első vásárló a terméket megvásárolta. Ezen felül feltétel még, hogy a fogyasztó a hibát attól az időponttól számított két hónapon belül jelzi, amikor a hibát felismerte vagy fel kellett ismernie. A fogyasztónak igazolnia kell, hogy a garancia még nem járt le (például az első vásárló vásárlási bizonylatának bemutatásával).
A hansgrohe adott esetben jogosult garanciaidőszak kezdetét a gyártás dátuma szerint meghatározni.
A hansgrohe szabadon eldöntheti, hogy a terméket kijavítja, kicseréli, vagy a fogyasztónak a vételárat megtéríti.
A szokásos eljárás az, hogy a fogyasztó a hibás terméket a hansgrohe előzetes beleegyezésével egy szakemberrel a helyszínen megjavíttatja. A garancia ebben az esetben a szükséges pótalkatrészek ingyenes szállítását fedi le. Amennyiben a hansgrohe írásbeli nyilatkozatban dönt arról, hogy a javítást maga kívánja elvégezni, a hansgrohe cég viseli az emiatt felmerülő pótalkatrészek költségeit, a szerelés költségeit, a saját munkavégzési költségeit, valamint a termék szállításával vagy elküldésével felmerülő kiadásokat. A fogyasztó kötelessége a termék hozzáférhetőségének biztosítása.
Csere esetén a régi termék ingyenes pótlására kerül sor az eredetivel azonos fajtában, azonos típusban és azonos minőségben. Ha az adott terméket a hibajelzés időpontjában már nem gyártják, a hansgrohe jogosult egy hasonló termék szállítására. A hansgrohe céghez és cégtől, illetve a kereskedőhöz és a kereskedőtől történő szállítás és küldés, a termék bármilyen kiszerelése és visszaszerelése, illetve minden más rendkívüli intézkedés csak a hansgrohe előzetes hozzájárulásával bonyolítható. Ha a hansgrohe a szándékolt intézkedéseket jóváhagyja, akkor a hansgrohe viseli a lebonyolítás során felmerülő költségeket. A fogyasztó maga köteles az új terméket a legközelebbi hansgrohe kereskedőtől elszállítani, ha más megegyezésre nem kerül sor.
Ha a hansgrohe a vételár megtérítését választja, és ezt írásban megerősíti, akkor a fogyasztó visszaadja a terméket, a hansgrohe pedig megtéríti neki a kifizetett vételárat.
A garancia hatályba lépésének feltétele a kezelési útmutató és a technika elismert szabályai szerint történő szakszerű felszerelés és karbantartás (pl. egy mestervállalat vagy egy meghatalmazott szakcég útján), valamint a kezelési útmutatók betartása és a hansgrohe termékeknek a hansgrohe műszaki útmutatói és ápolási utasításai szerinti használata.
Ide tartozik, többek között az is, hogy a bemenő vízcsövek szakszerű átöblítése megtörténjen, különösen a termék felszerelése előtt vagy az érvényben lévő szabványok szerinti szerelési intézkedések után, a szerelések megfeleljenek a mellékelt ábráknak, és sor kerüljön a vízhálózat üzemi nyomásának ellenőrzésére is a műszaki előírások alapján.
Minden termékhez mellékelünk szerelési útmutatókat, használati és ápolási utasításokat, amelyek megtalálhatók a www.hansgrohe.hu webhelyen is.
A garanciaigény nem terjed ki a következőkre:
A garancia érvényessége megszűnik a következő esetekben:
Amennyiben a termék hibájára ez a garancia nem vonatkozik, a termék elküldésével és szállításával kapcsolatos költségeket a fogyasztó viseli. Ezenkívül a fogyasztó viseli azokat a költségeket is, beleértve a felmerülő munkadíjakat, amelyek a termék vizsgálata során merülnek fel, valamint a termék kiszerelésének és visszaszerelésének a költségeit is.
Ha a fogyasztó a garancia elmaradása és a kijavítás miatt előreláthatólag felmerülő költségekről kapott információk után a kijavítás mellett dönt, viselnie kell a pótalkatrészek és a munkavégzés költségeit is.
Ha a terméken nem mutatkoztak meg a hibák már a szállítás folyamán, a hansgrohe az egyes esetekben dönti el, hogy a hiba elhárítását méltányosságból elvégzi-e. Ebben az esetben a fogyasztó nem rendelkezik a hiba elhárítására vonatkozó jogi igénnyel.
A fogyasztót a garanciából eredő jogok mellett törvényi jogosultságok is megilletik. Ezeket a fogyasztó számára bizonyos körülmények között kedvezőbb jogosultságokat nem korlátozza a garancia. A garancia nem érinti azokat a jogokat sem, amelyek az első vásárlót, valamint adott esetben a fogyasztót illetik meg az eladóval szemben, akinél az első vásárló a terméket vásárolta.
Ezen garanciára a magyar jog irányadó az 1980. április 11-én kötött, áruk nemzetközi adásvételi szerződéseiről szóló ENSZ-Egyezmény (CISG) kizárásával. A kötelezettségek teljesítésének helye a Hansgrohe Kft. székhelye. Amennyiben megengedett, a felek a magyar bíróságok illetékességét kötik ki.
Hansgrohe Kft
Forgách utca 11-13
1139 Budapest
Magyarország
Super Építő Kft.
Tel: 06 30/900-3219, 06 30/290-9145
E-mail: csapszerviz@gmail.com
Hatáskör: Budapest, illetve Pest, Fejér, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron
Postacím: 1047 Budapest, Váci út. 53.
Triovin 2000 Kft.
Tel: +3620 277-07-42
E-mail: dobakdani42@gmail.com
Hatáskör: Budapest illetve Pest és Fejér vármegyék
Postacím: 6783 Ásotthalom, Béke u. 39.
Demjén István E.V.
Tel: 06 30/550 0540
E-mail: vizfolyas@gmail.com
Hatáskör: Jász-Nagykun-Szolnok, Békés vármegyék
Postacím: 5600 Békéscsaba, Alkotmány utca 1.
AZUR-TRADE Kft.
Tel: 06 30/743 3412
E-mail: info@szerelvenybolt.net
Hatáskör: Veszprém, Somogy vármegyék
Postacím: 8248 Nemesvámos, Dózsa György út 27.
Szina-2000 Bt.
Tel: 06 30/998-7433
E-mail: zoltan.szikora@gmail.com
Hatáskör: Nógrád, Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár, Heves vármegyék
Postacím: 3528 Miskolc, Kisfaludy utca 48.
CSAPGURU Kft.
Tel: 06 20/496-3094
E-mail: derjaneczvili@gmail.com
Hatáskör: Dél-Pest, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád vármegye
Postacím: Ásotthalom, I. ker. 26.
Vasi Aqua Trend Kft.
Tel: 06 30/285 5690
E-mail: dalos-jozsef@freemail.hu
Hatáskör: Vas, Zala vármegyék
Postacím: 9700 Szombathely, Stromfeld Aurél u. 27.
Kirkop Kft.
Tel: 06 74/454 065, 06 30/947 0240
E-mail: iroda@kirkop.hu
Hatáskör: Baranya, Tolna vármegyék
Honlap: www.kirkop.hu
Postacím: 7150 Bonyhád, Gyár út 29.
Balázs Róbert
Gödöllő 2100
Tel: 06 20/335-9582
E-mail: robert.balazs74@gmail.com vagy gdlenergiakft@gmail.com
Érdi Zsolt
Aszód 2170
Tel: 06 30/739-4464
E-mail: keraszanithermkft@gmail.com
Karaba Ferenc
Nógrádsáp 2685
Tel: 06 30/383-4129
06 30/362-8188
E-mail: kfgaz98@t-online.hu
Végh Krisztián
Budapest 1184
Tel: 06 70/332-7146
E-mail: info@nonstopvizes.hu