Önkéntes gyártói garancia

Garancia

Itt hasznos tippeket és válaszokat talál a hansgrohe garanciális feltételekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre. Lent válassza ki a kívánt kérdést, és tekintse meg a választ.

Biztosít a hansgrohe a törvényben meghatározott jótállási időn túl valamilyen önkéntes gyártói garanciát?

A legkiválóbb minőség a hansgrohe vállalati filozófia alapvető eleme. Ezért termékeinkre önkéntesen öt év gyártói garanciát vállalunk. E garanciavállalás feltételei és részletei megtalálhatók a garanciális feltételekben.

Érvényét veszti a termékre vállalt gyártói garancia a szervizalkatrészek cseréjekor?

A garanciális feltételek fennmaradásának egyik feltétele többek között a termék szakszerű beszerelése. A pótalkatrészek cseréjekor alkalmazandó szakszerű eljárást a szerviz útmutató ismerteti. További információk a garanciális feltételekben találhatók.

Kihez fordulhatok reklamáció esetén?

Reklamáció illetve meghibásodás esetén, valamint a szükséges alkatrészek beszerzésében hivatalos partnerszervizeink tudnak segíteni, a jótállás érvényesítése rajtuk keresztül történik.

Kérjük, keresse közvetlenül a lenti listában felsorolt szervizek egyikét, aszerint, hogy Ön melyik vármegyében él. 

 

Szervizeink:

Super Építő Kft.                                             
Tel: 06 30/900-3219, 06 30/290-9145                                                   
E-mail: csapszerviz@gmail.com         
Hatáskör: Budapest, illetve Pest, Fejér, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron     
                                                 

Triovin 2000 Kft.
Tel: +3620 277-07-42
E-mail: dobakdani42@gmail.com
Hatáskör: Budapest illetve Pest és Fejér vármegyék
 

Demjén István E.V.                                              
Tel: 06 30/550 0540                                           
E-mail: vizfolyas@gmail.com                 
Hatáskör: Jász-Nagykun-Szolnok, Békés vármegyék                            
                                                                   

AZUR-TRADE Kft.
Tel: 06 30/743 3412
E-mail: info@szerelvenybolt.net
Hatáskör: Veszprém, Somogy vármegyék 
 

Szina-2000 Bt.                                              
Tel: 06 30/998-7433                                           
E-mail: zoltan.szikora@gmail.com                                           
Hatáskör: Nógrád, Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár, Heves vármegyék                                             
                                                                 

CSAPGURU Kft.
Tel: 06 20/496-3094
E-mail: derjaneczvili@gmail.com
Hatáskör: Dél-Pest, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád vármegyék
 

Vasi Aqua Trend Kft.
Tel: 06 30/237 6131
E-mail: dalostamas89@gmail.com
Hatáskör: Vas, Zala vármegyék
 

Kirkop Kft.
Tel: 06 74/454 065, 06 30/947 0240
E-mail: iroda@kirkop.hu
Hatáskör: Baranya, Tolna vármegyék
Honlap: www.kirkop.hu

Mennyi ideig vállal jótállást a hansgrohe a termékeire?

A termék vásárlója alapvetően csak meghatározott ideig érvényesíthet jótállási igényt az eladóval szemben. Mivel a hansgrohe háromlépcsős értékesítési csatornán keresztül, azaz nagykereskedőkön, szakkereskedőkön és kiskereskedőkön keresztül értékesíti és juttatja el termékeit a vásárlóhoz, a vevő elsődlegesen az értékesítővel – azaz a szakkereskedővel vagy a kiskereskedővel –, nem pedig a gyártóval szemben érvényesítheti a jótállási igényt. Jótállási igény érvényesítése esetén kérjük, forduljon ahhoz a kereskedőhöz, ahol a terméket megvásárolta. Itt további, részletes információkat talál a hansgrohe termékekre vonatkozó garanciával kapcsolatban.

A termékekre szóló garancia érvényesítéséhez szükséges jótállási jegyek közvetlenül az oldalunkról is letölthetőek: 

  • Jótállási jegy (5éves)

    Az 5 éves garanciával rendelkező termékekre vonatkozó garanciajegy

    Letöltés (PDF, 119 KB)
  • Jótállási jegy (20 éves)

    A 20 éves garanciával rendelkező termékekre vonatkozó garanciajegy

    Letöltés (PDF, 119 KB)
Találja meg az Önhöz legközelebbi kereskedőt!

Szakkereskedő kereső