Itt hasznos tippeket és válaszokat talál a hansgrohe garanciális feltételekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre. Lent válassza ki a kívánt kérdést, és tekintse meg a választ.
A legkiválóbb minőség a hansgrohe vállalati filozófia alapvető eleme. Ezért termékeinkre önkéntesen öt év gyártói garanciát vállalunk. E garanciavállalás feltételei és részletei megtalálhatók a garanciális feltételekben.
A garanciális feltételek fennmaradásának egyik feltétele többek között a termék szakszerű beszerelése. A pótalkatrészek cseréjekor alkalmazandó szakszerű eljárást a szerviz útmutató ismerteti. További információk a garanciális feltételekben találhatók.
A termék vásárlója alapvetően csak meghatározott ideig érvényesíthet jótállási igényt az eladóval szemben. Mivel a hansgrohe háromlépcsős értékesítési csatornán keresztül, azaz nagykereskedőkön, szakkereskedőkön és kiskereskedőkön keresztül értékesíti és juttatja el termékeit a vásárlóhoz, a vevő elsődlegesen az értékesítővel – azaz a szakkereskedővel vagy a kiskereskedővel –, nem pedig a gyártóval szemben érvényesítheti a jótállási igényt. Jótállási igény érvényesítése esetén kérjük, forduljon ahhoz a kereskedőhöz, ahol a terméket megvásárolta. Itt további, részletes információkat talál a hansgrohe termékekre vonatkozó garanciával kapcsolatban.